Nordea Bank deklaruje szczerość

Radosław Górecki
04-05-2004, 00:00

Nordea Bank Polska informuje o zerwaniu z tradycyjnymi metodami reklamowymi stosowanymi przez banki. Promując kredyt Nordea Habitat, zamiast najniższego, bank ma zamiar informować o faktycznym oprocentowaniu.

— Minimalne oprocentowanie prezentowane zwykle przez banki obwarowane jest wieloma, często trudnymi do spełnienia warunkami, na przykład koniecznością posiadania 80-proc. wkładu własnego — mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Górecki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Nordea Bank deklaruje szczerość