Znana piosenkarka Alicia Keys została przedstawiona podczas ostatniej konferencji jako globalna dyrektor kreatywna BlackBerry. Bez wątpienia nowy pracownik zostanie wykorzystany w reklamach i wystąpieniach w najbliższych tygodniach lub miesiącach.

Gwiazdy na stanowiskach dyrektorów kreatywnych to żadna nowość. Takie posunięcie marketingowe zastosował już Intel, który zatrudnił muzyka will.i.am, członka zespołu Black Eyed Peas oraz producent sprzętu fotograficznego Polaroid, który "postawił" na Lady Gaga.
Alicia Keys nie jest też jedyną w jej rodzinie osobą na takim stanowisku. W 2011 r. Swizz Beatz, raper i producent muzyczny, a prywatnie mąż piosenkarki, przyjął posadę dyrektora kreatywnego w Lotus Cars.
Firma RIM, kanadyjski producent biznesowych smartfonów BlackBerry, ogłosił w środę, że zmienia nazwę całego koncernu na BlackBerry. Pokazał też dwa nowe produkty, które mają pomóc firmie odnaleźć się na nowo na rynku. Model Z10 ma ekran dotykowy, a Q10 tradycyjną klawiaturę QWERTY.