Czytasz dzięki

Nowa metoda płatnicza podbija świat

opublikowano: 08-07-2020, 14:08

Rozwiązanie stworzone przez globalnych wydawców kart szturmem zdobywa nowe rynki. Dotrze także do Polski.

American Express, Discover, Mastercard i Visa rozpoczęły przygotowania techniczne do wdrożenia Click to Pay, czyli globalnej metody dokonywania płatności za zakupy internetowe w krajach takich jak Arabia Saudyjska, Australia, Brazylia, Hongkong, Irlandia, Kanada, Katar, Kuwejt, Malezja, Meksyk, Nowa Zelandia, Singapur, Wielka Brytania i Zjednoczone Emiraty Arabskie – głosi komunikat. W późniejszym czasie planowane jest skalowanie rozwiązane na kolejne rynki w późniejszym czasie - w tym polski. Mastercard informuje, że nad Wisłą będzie nadal rozwijać swoją strategię płatności w handlu cyfrowym w oparciu o sprawdzone produkty i technologie, w tym m.in. portfel cyfrowy Masterpass, a także usługę Mastercard Digital Enablement Service (MDES) for Merchants.

„Coraz więcej zakupów robimy online, w związku z czym angażujemy się w zapewnianie konsumentom najlepszych cyfrowych doświadczeń, niezależnie od tego, gdzie i jak płacą za zakupy. Nasza strategia opiera się na oferowaniu wygodnych i bezpiecznych płatności kartą w sieci, przy których użytkownik  tylko raz zapisuje dane swojej karty, co jest jedną z wielu zalet portfela Masterpass. Jest to popularne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, dostępne w takich aplikacjach jak SkyCash, mPay, Multikino czy Carrefour. Ponadto Masterpass został wdrożony przez wiodących dostawców płatności online. Kolejnym przykładem wspierania wygodnych metod płatności jest nasza współpraca z Blikiem” – mówi Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju produktów cyfrowych w polskim oddziale Mastercard Europe.

W październiku zeszłego roku twórcy Click to Pay pokazali światu swoje rozwiązanie płatnicze, które „może ograniczyć odsetek porzucanych koszyków, a jednocześnie umożliwić integrację wielu kart, co oznacza szybszą i bardziej płynną obsługę płatności”. Od tego czasu ponad 10 tys. amerykańskich firm wdrożyło Clik to Pay – w tym m.in. Cinemark, Crate & Barrel, Expedia, Fresh Direct, Jo-Ann Fabric and Crafts, Joseph A. Bank, Rakuten U.S., Saks Fifth Avenue oraz SHOP.com. Wśród akceptantów spoza USA można wymienić m.in. Emirate, Mitre, Noel Leeming, 1-day, Pizza Hut Australia, The Warehouse, Torpedo7, Ticketek oraz Warehouse Stationery.

[KWS]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane