Nowe bezpłatne e-kursy dla MŚP

Dorota ZawiślińskaDorota Zawiślińska
opublikowano: 2021-11-02 20:00

„Eksport dla początkujących”, „Spedycja i logistyka w transporcie” – to nowe kursy, które niebawem znajdą się w bazie Akademii PARP.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Kto może korzystać z ekursów w bazie Akademii PARP
  • Jakie szkolenia online są najbardziej popularne wśród użytkowników portalu
  • Jakie nowe kursy znajdą się niebawem w bazie Akademii PARP

W najbliższych tygodniach oferta Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wzbogaci się o nowe bezpłatne kursy e-learningowe dla przedstawicieli biznesu z różnych branż. Obecnie mogą oni podnosić swoje kompetencje i korzystać z dostępnych 35 szkoleń, m.in. w takich dziedzinach jak finanse, marketing, prawo i zarządzanie przedsiębiorstwem.

Na podbój nowych rynków:
Na podbój nowych rynków:
Michał Polański, dyrektor departamentu wsparcia przedsiębiorczości w PARP, zapowiada, że jeszcze w tym roku ruszy kurs dotyczący eksportu dla początkujących przedsiębiorców.

– Z roku na rok zainteresowanie Akademią PARP rośnie wśród przedsiębiorców i ich pracowników. Nasza oferta stale się poszerza i obejmuje coraz nowsze dziedziny, które odpowiadają na bieżące potrzeby przedstawicieli biznesu – mówi Michał Polański, dyrektor departamentu wsparcia przedsiębiorczości w PARP.

Zwraca uwagę, że e-kursy pomagają przedsiębiorcom prowadzić działalność gospodarczą na każdym etapie. Największą popularnością cieszą się szkolenia: „Jak założyć własną firmę?”, „Media społecznościowe w biznesie” i „Umiejętności interpersonalne”.

Jeszcze w tym roku - jak zapowiada Michał Polański - oferta Akademii PARP wzbogaci się o kolejne kursy: „Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”, „Jak efektywnie pracować i zarządzać zdalnie personelem?”, „Analiza sprawozdań finansowych”, „Eksport dla początkujących” i „Spedycja i logistyka w transporcie”. Na liście szkoleń online znajdą się też: „Marketing internetowy - kurs zaawansowany”, „Ubezpieczenia w działalności MŚP”, „Dochodzenie i zarządzanie należnościami od kontrahentów”, „Marketing eksportowy” oraz „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem”.