Nowa azjatycka placówka w chińskim Shenzhen i rozbudowany globalny węzeł lotniczy UPS Worldport w amerykańskim Louisville to w pełni zautomatyzowane obiekty. Shenzhen Asia Pacific Hub zastępuje dotychczasowy terminal UPS na filipińskim lotnisku Clark. Jego otwarcie skróciło tranzyt przesyłek regionalnych o co najmniej jeden dzień. W azjatyckim hubie, który ma około 89 tys mkw., znajdują się punkty ekspresowej obsługi celnej, sortownia, magazyn przesyłek cargo i rampy załadunkowe. Koszt budowy wyniósł około 180 mln USD.
Drugą inwestycją UPS jest rozbudowa terminalu Worldport – centralnego światowego węzła lotniczego w amerykańskim Louisville. Zakończenie czteroletnich prac pozwoli obsłużyć 416 tys. przesyłek na godzinę. Kosztująca 1 mld USD rozbudowa zwiększyła powierzchnię węzła Worldport o 335 tys. mkw., która wynosi teraz 1,6 mln mkw. Worldport to główna baza UPS Airlines i jedna z największych takich baz na świecie. UPS realizuje dziennie ponad 1,7 tys. połączeń lotniczych i dociera do ponad 835 lotnisk na świecie.
