Nowy tytuł w stajni Hajdarowicza?

DI
opublikowano: 2012-10-11 09:32

Presspublica oferuje zakup reklam w "Bloomberg Businessweek Polska" - wynika z ustaleń "Presserwisu". To oznacza, że najprawdopodobniej spółka Grzegorza Hajdarowicza przejęła ten tytuł.

- Wszystko stanie się jasne 15 października - mówi jeden z pracowników Presspubliki. Właśnie tego dnia powinien ukazać się kolejny numer "BBP", bo magazyn był dwutygodnikiem, a ostatni wydany przez Point Group Business Unit ukazał się 1 października.

Grzegorz Hajdarowicz, fot.Grzegorz Kawecki, Puls Biznesu
Grzegorz Hajdarowicz, fot.Grzegorz Kawecki, Puls Biznesu
None
None

- Presspublica może tego dnia wydać pismo, a jeśli nie zdąży - ogłosić przejęcie tytułu - dodaje rozmówca Presserwisu.