O wynikach spółki będą informować przez Twittera i Facebooka

opublikowano: 03-04-2013, 15:22

Amerykański nadzór finansowy zezwolił spółkom na wykorzystywanie Twittera, Facebooka i innych mediów społecznościowych do publikacji ważnych informacji o ile poinformują inwestorów, których kanałów komunikacji będą używać, informuje Reuters.

- Większość mediów społecznościowych jest idealną metodą komunikacji z inwestorami, ale nie jeśli jest do nich ograniczony dostęp lub inwestorzy nie wiedzą, że tam mogą uzyskać najnowsze informacje – powiedział w rozmowie z Reutersem George Canellos z SEC.

Debata na temat wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z inwestorami toczyła się już od jakiegoś czasu. Firmy narzekały, że dotychczasowe metody komunikacji są przestarzałe, gdy media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób przekazywania informacji i przyciągania klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ

Polecane