Odbędzie się I edycja „Customer Care”

Tadeusz Markiewicz
opublikowano: 11-06-1999, 00:00

Neumann Management Institute wraz z Customer Care Institute z Atlanty oraz francuskim INSEAD przygotowują pierwszą edycję konferencji „Customer Care Ő99”. Odbędzie się ona 21 czerwca w Warszawie. Podczas mityngu zostaną przedyskutowane kwestie, związane z takim zarządzaniem firmą, aby przynosiła klientom jak najwięcej satysfakcji i zadowolenia. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Roger H. Nunley, dyrektor Customer Care Institute, oraz James Teboul, profesor INSEAD. TM

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Markiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Odbędzie się I edycja „Customer Care”