Czytasz dzięki

Odbędzie się I edycja „Customer Care”

Neumann Management Institute wraz z Customer Care Institute z Atlanty oraz francuskim INSEAD przygotowują pierwszą edycję konferencji „Customer Care Ő99”. Odbędzie się ona 21 czerwca w Warszawie. Podczas mityngu zostaną przedyskutowane kwestie, związane z takim zarządzaniem firmą, aby przynosiła klientom jak najwięcej satysfakcji i zadowolenia. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Roger H. Nunley, dyrektor Customer Care Institute, oraz James Teboul, profesor INSEAD. TM

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.