Odbędzie się konferencja na temat marki

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2000-05-17 00:00

Odbędzie się konferencja na temat marki

Organizowana przez MGG Conferences 5 i 6 czerwca w Warszawie konferencja pt. „Znak towarowy i marka. Jak chronić i jak promować” skierowana jest do szefów firm, menedżerów działów marketingu i sprzedaży oraz prawników pracujących w przedsiębiorstwach. Podczas pierwszego dnia konferencji poruszone zostaną aspekty prawne marki. Omówione zostaną aktualnie obowiązujące i przygotowywane akty prawne. Problemy piractwa i produktów podobnych przedstawią m.in. urzędnicy Głównego Urzędu Ceł. Gabriela Mońko, naczelnik wydziału ochrony praw własności intelektualnej GUC, opowie o zmianach merytorycznych i organizacyjnych w GUC, przeprowadzanych w celu zapobiegania nadużyciom marki. Janusz Barty i Ryszard Markiewicz przedstawią dwa wykłady: opowiedzą o znaku towarowym w kontekście prawa autorskiego i znaku towarowym w Internecie.

Drugi dzień konferencji będzie poświęcony aspektom marketingowym marki, m.in. takim jak jej wycena, problemom związanym z fuzjami i przejęciami, marce w domenach internetowych oraz współpracy z agencją reklamową. W pierwszym i drugim dniu planowane są prezentowane przez firmy case studies na temat problemów ograniczeń i pułapek związanych z ochroną i promocją marek. Każdy dzień konferencji zakończy się dyskusją panelową. Patronat prasowy nad imprezą sprawuje m.in. „Puls Biznesu”. MAZ