Oferty muszą być pisane po polsku

Aneta Królak
09-03-2001, 00:00

Oferty muszą być pisane po polsku

Tadeusz Aziewicz, prezes UOKiK, wezwał reklamodawców, wydawców i redaktorów gazet do zaniechania publikacji ofert pracy, które są napisane jednie w języku obcym. Zamieszczanie w polskojęzycznej prasie ofert tylko w wersjach obcojęzycznych, bez polskiej wersji, zabrania ustawa z 7 października 1999 r. o języku polskim. Odpłatność ogłoszeń reklamowych uzasadnia nałożenie na osoby odpowiedzialne za ich publikację obowiązku kontroli. Prezes UOKiK zapowiada, że w przypadku stwierdzenia, w trakcie czynności kontrolnych, niedostosowywania się do obowiązującego prawa będą kierowane wnioski o nałożenie kary pieniężnej. AK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aneta Królak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Oferty muszą być pisane po polsku