Oj, naiwni, naiwni

MAZ
15-09-2008, 00:00

Nie tylko dziennikarze, ale także wielu biznesmenów uwierzyło, że Sony Ericsson rozdaje laptopy. I to za darmo.

Nie tylko dziennikarze, ale także wielu biznesmenów uwierzyło, że Sony Ericsson rozdaje laptopy. I to za darmo.

Szwedzka firma w ramach marketingowej kampanii produktowej miała rzekomo rozdawać laptopy Sony Ericsson T18 lub R320 tym, którzy przesłali otrzymanego od niej maila dalej do kolejnych 8 lub 20 osób. Naiwni, którzy uwierzyli w hojność przedsiębiorstwa. Co więcej, wymienione w spamowym łańcuszku przyszłych szczęściarzy modele to w rzeczywistości typy telefonów komórkowych wprowadzonych przez Ericssona na rynek 10 lat temu, a nie laptopy.

Podobny tekst krąży po skrzynkach internautów od 2000 r. Początkowo oferowano telefony, które dopiero w 2007 r. zmieniono na laptopy. Tylko adres nadawcy jest cały czas ten sam (anna.swelung@ericsson.com). Co będzie do wygrania za rok i które rybki tym razem połkną haczyk? Zobaczymy. W tym roku wśród zainteresowanych było wyjątkowo wielu dziennikarzy i to z bardzo renomowanych wydawnictw. Czyżby szefowie aż tak na nich oszczędzali, że musza się łasić na darmochę?

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Oj, naiwni, naiwni