Onet wprowadza gotowe serwisy

Karol Wieczorek
23-02-2000, 00:00

Onet wprowadza gotowe serwisy

Optimus Pascal, zarządzający portalem Onet, uruchamia system personalizacji, który pozwoli na dostosowanie serwisów do potrzeb użytkownika. „Mój Onet” ma zapewnić możliwość szybszego dotarcia do informacji oraz ich wstępną selekcję. Do dyspozycji internautów firma przygotowała cztery schematy serwisów, które mają być punktem wyjścia do dalszych modyfikacji.

Administratorzy portalu chcą w najbliższym czasie wprowadzić więcej schematów. „Mój Onet” ma też przyciągnąć reklamodawców — dzięki rozpoznawaniu profili internautów reklama będzie bardziej skuteczna. Do końca tego roku Optimus przeznaczy na rozwój portalu 4-5 mln USD (16-20 mln zł). Wcześniej personalizację wprowadził najgroźniejszy konkurent Onetu — Wirtualna Polska. KW

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Wieczorek

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Onet wprowadza gotowe serwisy