Oni dostali Złote Spinacze 2007

MAZ
26-11-2007, 00:00

Znamy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Znamy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

W konkursowych kategoriach wygrały następujące agencje i ich prace: PR korporacyjny — ex aequo Gadu-Gadu: więcej niż komunikator (Partner of Promotion) i wprowadzenie na rynek marki InPost (Genesis PR), PR produktu — promocja marki Peroni Nastro Azzuro (Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska), kampania edukacyjna — Szkoła bez przemocy (Fundacja Grupy TP i Profile), komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa — sytuacja kryzysowa w stacji dializ w Ostrowie Wlkp. (Partner of Promotion), public Affairs & Lobbing — Oswajanie historii — Muzeum Fabryki w Manufakturze (Telma Group Communications), kampania społeczna — Nie zabieraj swoich narządów do nieba — one potrzebne są tu na ziemi (Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medicum UJ), komunikacja wewnętrzna — komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy Lotos (Martis Consulting), event — F1 Rodshow (Renault Polska), corporate social responsibility — inicjatywa Warto być za! (Kompania Piwowarska). „Puls Biznesu” był patronem medialnym konkursu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Oni dostali Złote Spinacze 2007