Oponix.pl zbuduje sieć serwisową

KL
opublikowano: 2010-04-22 10:09

Oponix.pl zmieni nazwę na Motoricus. Ma to związek z nową strategią spółki, która wychodzi poza internet.


Oponix obecnie zajmuje się m.in. sprzedażą opon przez internet. Przejęta spółka ma 5 punktów serwisowych typu fast fit i rozwijanie tej sieci będzie jednym z najważniejszych zadań na najbliższe lata.

— W ciągu 3 lat chcemy zwiększyć liczbę tych punktów do 50, głównie dzięki franczyzie — zapowiada Witold Gazda, członek zarządu Oponix.pl.

Spółka zamierza również rozwijać platformy sprzedaży business to business. Będzie też realizować projekt marketingowy, oparty na formule "niska cena wynajmu samochodu za reklamę". Nadal rozwijana będzie też grupa portali motoryzacyjnych e-commerce, kierowanych do klientów indywidualnych.

Dzięki przeprowadzonym niedawno przejęciom przychody spółki mają po pierwszych 12 miesiącach od połączenia wynieść 40 mln zł, a zysk netto — około 2,5 mln zł. Po osiągnięciu tego poziomu Oponix planuje w przyszłym roku przejście na Giełdę Papierów Wartoścowych emisję akcji o wartości do 15 mln zł. Większość tej kwoty zostanie przeznaczona na budowę nowego centrum logistyczno-magazynowego.