Ożywienie w Azji napędziło sprzedaż Hermesa

opublikowano: 22-04-2021, 12:11

Przychody francuskiego domu mody Hermes wzrosły w pierwszym kwartale o 44 proc. rok do roku. To efekt silnego ożywienia na rynkach azjatyckich, gdzie pandemiczne obostrzenia zniesiono wcześniej niż w Europie, pisze Reuters.

Hermes Fot. Bloomberg
Hermes Fot. Bloomberg
Benjamin Girette

Grupa Hermes poinformowała, że w okresie od stycznia do marca ​​przychody przy stałych kursach wymiany wzrosły rok do roku o 44 proc. i wyniosły 2,08 mld. Analitycy oczekiwali, że sprzedaż będzie wyższa o 24 proc.

Sprzedaż w Azji, z wyłączeniem Japonii, wzrosła w pierwszym kwartale aż o 94 proc. W połączeniu z odbiciem w USA, gdzie przychody wzrosły o 24 proc., pozwoliło to grupie z nadwyżką zrównoważyć spadki w Europie.

Wiceprezes ds. finansów Eric du Halgouët, powiedział dziennikarzom, że wzrost przychodów w tym kwartale nie był spowodowany podwyżką cen produktów, które wyniosły średnio 1,4 proc. Dodał, że sprzedaż internetowa we wszystkich krajach wzrosła o 100 proc., a jej wartość prawdopodobnie wkrótce przekroczy 1 mld euro.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane