Pacific płynie obok Atlantica

Wojciech Morawski, twórca dystrybutora bielizny, którego znaki towarowe właśnie sprzedaje syndyk, rozwija nową markę bielizny. Widzi miejsce dla obu szyldów

Symbolem walki przedsiębiorcy z urzędnikami jest od lat Roman Kluska, twórca Optimusa. Wojciech Morawski, prezes Atlantica, upadłego dystrybutora bielizny, próbuje iść jego śladem. Wspierany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP), walczy o odzyskanie spółki, mówi o „bankowej samowoli” i „bezradności państwa”. Jednocześnie wraca na rynek bielizny z bliźniaczą marką — Pacific Club. — Pełnię funkcję doradcy przy przedsięwzięciu osób, które wcześniej rozwijały ze mną Atlantica. Pod koniec roku wypuściliśmy próbną, dość wąską kolekcję bielizny męskiej, teraz wchodzimy z większą partią do...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Pacific płynie obok Atlantica