Paged szuka sposobu na Wschód

  • Emil Górecki
opublikowano: 25-03-2015, 00:00

Produkcja sklejki rośnie, ale spółce brakuje surowca. Paged zastanawia się, czy nie ściągnąć go z Rosji.

Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije. Zarząd giełdowego Pagedu, producenta sklejki i mebli, zastanawia się, czy nie podjąć inwestycyjnego ryzyka. Co roku spółce brakuje 150 tys. m, sześc. relatywnie taniego drewna, które musi importować zza wschodniej granicy. Tymczasem produkcja sklejki rośnie, więc za 2-3 lata niedobór może sięgnąć nawet 200 tys. m. sześc. — Najistotniejszym zadaniem na ten rok jest zabezpieczenie dostaw surowca. Chcemy przejąćdziałającą fabrykę łuszczki (półprodukt do produkcji sklejki), wybudować ją lub znaleźć partnera, z którym podpiszemy długoletnią...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Paged szuka sposobu na Wschód