Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje dotacje dla małych i średnich przedsiębiorstw, które są zainteresowane debiutem na CeTO. Dzięki nim, spółka może pokryć do 60 proc. kosztów usług doradczych związanych z wejściem na rynek. Oznacza to oszczędności związane m.in. z przygotowaniem prospektu emisyjnego, przeprowadzeniem rocznego audytu finansowego, umową o subemisję usługową lub inwestycyjną, a nawet przekształceniem podmiotu w spółkę akcyjną.
Dotacja, wypłacana jednorazowo lub w dwóch ratach, nie może przekroczyć 100 tys. zł. Nie mogą z niej skorzystać spółki publiczne oraz przedsiębiorcy, którzy zalegają z opłaceniem podatków lub składek na ubezpieczenia społeczne. Pieniędzy nie dostaną również firmy, które otrzymały już pomoc publiczną na finansowanie całości lub części kosztów będących przedmiotem dotacji.
PARP pokrywa część kosztów umowy, którą spółka podpisała z wykonawcą usług doradczych. Przedsiębiorca musi więc zacząć od znalezienia partnera. Jeżeli kwota dotacji przekracza 3 tys. EUR (około 12 tys. zł) i 50 proc. kosztów usług doradczych, jego wybór musi nastąpić zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.