Peek & Cloppenburg otwiera sklep internetowy

Michalina Szczepaska
opublikowano: 11-07-2018, 22:00

Niemiecka sieć odzieżowa, która ma w Polsce 11 sklepów stacjonarnych, rozpocznie nad Wisłą sprzedaż online. To dziś konieczność.

Peek & Cloppenburg wchodzi w Polsce w e-commerce.

— Pod względem sklepów stacjonarnych, jesteśmy jedną z największych sieci handlowych; na taką skalę chcemy rozwijać także sprzedaż online — mówi Nicolay Merkt, dyrektor zarządzający w Fashion ID, spółki zależnej Peek & Cloppenburg w Polsce.

Spółka ma już w Polsce 11 sklepów.

— Uruchamiając sklep internetowy, chcemy rozszerzyć zakres usług dla klientów naszych sklepów stacjonarnych, a nowym klientom umożliwić zapoznanie się z ofertą — dodaje Nicolay Merkt.

Sklep internetowy oferuje ponad 300 marek modowych i 20 tys. produktów.

Na odzież, dodatki i akcesoria Polacy wydają w internecie średnio 82,6 zł miesięcznie, wynika z ostatniego badania Gemius dla E-commerce Polska. Do tego dochodzi ponad 77 zł na obuwie.

Uruchomienie sklepu internetowego nie powinno dziwić z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze, e-sklep uznawany jest dzisiaj za konieczność. Oprócz detalistów znanych z handlu stacjonarnego i dystrybutorówodzieży walczą tu elektroniczne platformy, jak Zalando czy Allegro. Wszyscy zgodnie mówią o wielkich perspektywach tej formy sprzedaży.

Po drugie, to zakaz handlu w niedziele jest powszechnie uznawany za dodatkowy motor wzrostu rynku. Jak wynikało z szacunków spółki QuarticON, która dostarcza e-sklepom systemy wsparcia i personalizacji procesów sprzedaży, „wycięcie” z kalendarza 20 niedziel handlowych ma tylko w 2018 r. dać dodatkowe 300 mln zł internetowej sprzedaży. Dystrybutorzy i sprzedawcy odzieży oraz dodatków przygotowali się do tego różnie — niektórzy kuszą w „wolne” niedziele darmową dostawą, inni specjalnymi rabatami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepaska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Peek & Cloppenburg otwiera sklep internetowy