PKM Duda przedstawił strategię na lata 2015-2019

KZ
opublikowano: 24-07-2015, 07:42

Polski Koncern Mięsny Duda przedstawił strategię na najbliższe cztery lata.

Podstawowe założenia to rozwój segmentu surowcowego (fermy własne), zwiększenie uboju we własnych zakładach o 25 proc., rozszerzenie zasięgu działania terytorialnego segmentu dystrybucyjnego poprzez budowę nowych hurtowni lub przejęcia istniejących podmiotów oraz wzrost własnej produkcji wędlin w ramach grupy kapitałowej. 

"Celem realizacji kierunków strategicznych jest skoncentrowanie działań na umocnieniu Grupy Kapitałowej na polskim rynku mięsnym poprzez zwiększenie mocy produkcyjnych (ubojowych i przetwórczych, w tym produkcji wędlin) oraz jej możliwości dystrybucyjnych" - dodano. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rolnictwo / PKM Duda przedstawił strategię na lata 2015-2019