PKO BP: dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony

PAP
opublikowano: 26-10-2018, 18:00

Dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony, cały czas można płacić kartami i korzystać z bankomatów - informuje w piątek na twitterze bank PKO BP.

"Szanowni Państwo, dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony. Cały czas można płacić kartami i korzystać z bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia" - napisano na twitterze PKO BP.

Wcześniej PKO BP informowało, że z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO był utrudniony. Trwały prace nad przywróceniem dostępu do usług. Bank przepraszał za utrudnienia zapewniając jednocześnie, że dostęp do wszystkich innych usług odbywał się bez zakłóceń, działały też karty płatnicze i bankomaty.

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. W lecie przedstawiciele banku informowali, że w IKO notowanych jest 7 milionów transakcji każdego miesiąca. Serwis iPKO to serwis transakcyjny. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Banki / PKO BP: dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony