PKO BP uruchomił pierwsze terminale transakcyjno-informacyjne

Administrator
opublikowano: 15-01-2002, 13:32

W warszawskim Centrum Bankowo-Finansowym bank PKO BP SA uruchomił we wtorek pierwszą w kraju salę samoobsługową, wyposażoną w trzy bankomaty i siedem terminali transakcyjno-informacyjnych. Te ostatnie to stanowiska komputerowe, umożliwiające klientom m.in. podgląd salda rachunku, dokonywanie przelewów oraz zmianę zleceń stałych.

W warszawskim Centrum Bankowo-Finansowym bank PKO BP SA uruchomił we wtorek pierwszą w kraju salę samoobsługową, wyposażoną w trzy bankomaty i siedem terminali transakcyjno-informacyjnych. Te ostatnie to stanowiska komputerowe, umożliwiające klientom m.in. podgląd salda rachunku, dokonywanie przelewów oraz zmianę zleceń stałych. - To jest propozycja głównie dla klientów nie mających dostępu do Internetu. Stanowi ona ułatwienie dla klientów w okresie poprzedzającym uruchomienie w PKO BP zintegrowanego systemu informatycznego i odmiejscowienie rachunków - powiedział we wtorek Krzysztof Markowski, wiceprezes PKO BP SA. Do końca lutego w placówkach banku zostanie zainstalowanych 80 terminali, zaś do końca roku PKO uruchomi pięć samodzielnych placówek samoobsługowych (po dwie w Warszawie, a także w Krakowie, Poznaniu i Katowicach lub Wrocławiu). Ogółem w tym roku bank ma dysponować 195 terminalami. Plany banku na najbliższe lata to: w 2003 r. uruchomienie 15 placówek samoobsługowych i 115 terminali, w 2004 r. - odpowiednio 25 i 150, a w 2005 r. - 40 i 150. BT

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Administrator

Polecane