Po godzinach

Karolina Guzińska
opublikowano: 13-11-2000, 00:00

Po godzinach

Wanda Rapaczynski

Analitycy SG Securities podtrzymali rekomendację kupuj dla kierowanej przez nią Agory (cena docelowa 127 zł). Według specjalistów, spółka jest jedną z najlepiej zarządzanych i stwarzających największe możliwości rozwoju firm na GPW. Analitycy prognozują, że zysk Agory w 2000 r. wyniesie 170 mln zł netto, a w 2001 r. spółka zarobi 203 mln zł. Agora rozwija działalność internetową i angażuje się w stacje radiowe. W 2000 r. wpływy z reklam w Internecie wyniosły 2 mln zł (ponad 400-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 1999 r.).

Edmund Mzyk

Zarządzany przez niego Paged odkupił od Zachodniego NFI 16,8 proc. akcji spółki zależnej Sklejka Morąg Mazury za 4,9 mln zł. Udział Pagedu w kapitale akcyjnym spółki zwiększył się do 70,4 proc. Kolejny, 23,7-proc., pakiet udziałów Morąga warszawska firma zamierza przejąć od Skarbu Państwa, któremu złożyła już ofertę nabycia. Przemysł sklejkowy jest jednym ze strategicznych kierunków działalności Pagedu, a rynkowy udział Morąga w produkcji sklejki wynosi obecnie 20 proc.

Marek Górny

Kierowana przez niego Novita zarobi w 2000 r. 4,2 mln zł netto, czyli o 20 proc. więcej niż wcześniej zakładano, przy przychodach wysokości 80 mln zł (wyższych o 2 mln zł od planowanych). Na wynik finansowy wpływ miał eksport (wzrost z 17 proc. w 1999 r. do 35 proc. w 2000 r.) oraz zyski nadzwyczajne (1,2 mln zł) ze sprzedaży opcji kupna 9,9 proc. akcji spółki od jej podmiotu zależnego Novitexu.

Andrzej Mrozek

Zawieszony w pełnieniu obowiązków prezes Lubawy został odwołany ze stanowiska z powodu złych wyników finansowych firmy. Do czasu powołania nowego prezesa, co ma nastąpić w grudniu na następnym posiedzeniu rady nadzorczej, spółką będą kierować wiceprezesi: Witold Jesionowski i Zbigniew Paduch. Giełdowa spółka poniosła po trzech kwartałach 2000 r. 2,7 mln zł straty, przy przychodach wysokości 14,2 mln zł.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Guzińska

Polecane