Poczta Polska zmienia logo

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2000-08-10 00:00

Poczta Polska zmienia logo

Poczta Polska na akcję zmiany swojego logo nie wyznaczyła oddzielnego budżetu. Firma nie będzie przeprowadzała rewolucji. Chce po prostu ujednolicić wygląd swojego znaku, czyli trąbki.

Przedstawiciele Poczty Polskiej zapewniają, że planowana zmiana logo firmy nie obciąży jej dodatkowymi kosztami.

— Nie zamierzamy przeprowadzać rewolucji pod tytułem „zmiana logo”. Nie wyrzucimy z dnia na dzień wszystkich rzeczy i druków, na których się ono znajduje. Nowy znak będzie się pojawiał w miarę upływu czasu, gdy będą wymieniane zużyte sprzęty — wyjaśnia Krzysztof Bączyk z Poczty Polskiej.

Twierdzi, że ogłoszenie zawiadamiające o konkursie na nowe logo firmy spotkało się z żywym odzewem klientów, którzy pytają, czym instytucja ta chce zastąpić trąbkę.

— Zmiany zapewne nie będą aż tak drastyczne. Celem konkursu jest tylko ujednolicenie wyglądu dotychczasowego znaku. Po prostu jest wiele wersji trąbek i sznurów. Chcemy, by nasze logo wszędzie było jednakowe i miało tę samą kolorystykę. Prawie na pewno nie zrezygnujemy z trąbki — twierdzi Krzysztof Bączyk.

Przyznaje, że dotychczasowy znak został stworzony zaraz po wojnie. Na pewno w nowym znaku nie będzie już jednego elementu. Z logo zniknie piorun. MAZ