Indeks bieżącego wskaźnika ufności konsumenckiej wyniósł 6,7, co oznacza spadek o 2,6 pkt proc. względem października. Wszystkie części składowe miernika zanotowały spadek. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej natomiast wyniósł 2,2 pkt, co oznacza spadek względem poprzedniego miesiąca o 1,4 pkt proc. W tym przypadku lepiej niż przed miesiącem badani ocenili możliwości przyszłego oszczędzania pieniędzy oraz poziom przyszłego bezrobocia, gorzej zaś m.in. ocenę przyszłej sytuacji ekonomicznej kraju.
6,7 pkt Tyle wynosi wskaźnik bieżącej ufności konsumenckiej.
1,5 pkt proc. O tyle r/r spadł bieżący wskaźnik koniunktury.
2,2 pkt Tyle wynosi wskaźnik wyprzedzającej ufności konsumenckiej.
1,2 pkt proc. O tyle gorszy odczyt r/r zanotowano w listopadzie 2019 r.