Point Group: szersze portfolio i wyższa rentowność usług

KL
14-08-2008, 12:52

Po dwóch kwartałach 2008 r. przychody Grupy Kapitałowej Platformy Mediowej Point Group wynoszą 29, 29 mln zł, przewyższając o prawie 70 proc.  przychody osiągnięte w analogicznym okresie 2007 roku.

Zarząd wyjaśnia, że głównym czynnikiem wzrostu  jest rozszerzenie portfolio spółki o nowe tytuły prasowe oraz szersza oferta usług z zakresu komunikacji marketingowej. Spółka zrestrukturyzowała też swój dział sprzedaży. Michał Lisiecki, prezes spółki podkreśla, że wyniki stanowią potwierdzenie słuszności przyjętej strategii. Zarząd podtrzymał dotychczasowe prognozy. Mówią one o 76,9 mln zł przychodów w tym roku i 116,4 mln zł w 2009.

Po drugim kwartale 2008 roku zysk netto PMPG wynosi 4, 02 mln zł. Rok wcześniej było to 71 tys. zł. Tegoroczny wynik został osiągnięty m.in. dzięki wzrostowi sprzedaży i rentowności, reklam w dotychczasowych tytułach grupy oraz wzrostowi rentowności działań spółek zależnych, m.in. BTL Point Group i Gemtex.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Point Group: szersze portfolio i wyższa rentowność usług