Pokaż się w stolicy na regionalnych targach

MBE
opublikowano: 24-01-2012, 00:00

Na targach będą mogli zaprezentować się m.in. producenci ekologicznej żywności i ekokosmetyków.

Warszawskie Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska po raz pierwszy organizuje targi wyrobów regionalnych. „Regionalia” potrwają od 20 do 22 kwietnia. Pojawią się na nich producenci żywności ekologicznej i organicznej, produktów tradycyjnych i regionalnych, wyrobów rzemieślniczych, ekologicznych kosmetykóworaz mody inspirowanej folklorem. Wystawcy mogą zgłaszać się do 20 marca.

— Firmy, które będą wystawiać się na targach, mogą zarezerwować dowolną powierzchnię, by prezentować swoją ofertę. Popularne są na przykład stoiska wielkości 6-9 mkw., choć oczywiście nie brakuje wystawców, którzy decydują się na większą powierzchnię. Oferta targów regionalnych kierowana jest zarówno do zwiedzających indywidualnych, jak również do przedstawicieli sieci handlowych, marketów, sklepów ze zdrową żywnością, restauracji czy szkół — mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska.

Hala wystawiennicza podczas targów będzie podzielona na osiem sektorów tematycznych. W dziale Skarby Natury będą mogli pokazać się wystawcy oferujący produkty tradycyjne, żywność ekologiczną i organiczną. W sektorze Kraina Miodem i Mlekiem Płynąca zaprezentują się producenci miodu i wyrobów mleczarskich.

Dla producentów win i innych alkoholi przygotowany zostanie sektor Winnica i Piwnica, a dla wystawcówoferujących wyroby rzemieślnicze, folklorystyczną modę oraz twórców ludowych — sektor Pracownia Folkloru. Firmy produkujące ekologiczne kosmetyki wystawią się w Salonie Ekopiękności. Utworzona zostanie również Strefa Sprawiedliwego Handlu — dedykowana firmom i instytucjom zajmującym się fair trade, oraz Strefa Współpracy dla organizacji promujących m.in. ekologię. W sektorze Ekoedukacja zwiedzający będą mogli porozmawiać o zdrowym stylu życia i zjawisku „slow life”.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MBE

Polecane