Polacy czekają z zakupami do wyprzedaży (WIDEO)

opublikowano: 28-12-2018, 15:25

Ponad 80 proc. Polaków czeka z zakupami do  startu promocji lub wyprzedaży. Na rozpoczynających się właśnie poświątecznych i noworocznych przecenach zamierzamy wydać średnio 325 zł.

- Promocje bardzo dobrze przyjęły się w polskim społeczeństwie i tylko 2 proc. Polaków z nich nie korzysta. Najczęściej wykorzystywanymi są promocje posezonowe, jak również poświąteczne i noworoczne, w czasie których teraz jesteśmy. Trzecią pozycję zajmuje Black Friday, czyli dosyć nowa promocja na naszym rynku - mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w  KPMG w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu