Polmed stracił jednego z klientów

Polmed otrzymał od Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług medycznych z dniem 31 lipca bez zachowania okresu wypowiedzenia.

"Wskazaną w oświadczeniu PWPW przyczyną rozwiązania było rzekome nienależyte wykonywanie umowy przez Polmed" - podała giełdowa spółka.

Polmed nie zgadza się ze wskazanymi w oświadczeniu przesłankami stojącymi za rozwiązaniem  umowy w tym trybie i rozważy podjęcie kroków prawnych w celu zabezpieczenia swoich interesów w tym zakresie.

"Przedmiotem powyższej umowy jest świadczenie przez POLMED S.A. kompleksowych usług medycznych na rzecz pracowników PWPW oraz członków ich rodzin, a także usług z zakresu medycyny pracy. Umowa zawarta została na okres 48 miesięcy i weszła w życie dnia 1 stycznia 2016 r. Szacowana przez Emitenta wartość umowy na dzień sporządzenia niniejszego raportu wynosi około 5.500 tys. zł" - podała spółka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Polmed stracił jednego z klientów