Polscy menedżerowie ruszą jesienią do Azji

opublikowano: 06-02-2013, 00:00

Startuje nabór w kolejnej edycji programu dla zainteresowanych rozwojem biznesu w Japonii lub Korei. Zgłaszać się można do końca maja.

Jesienią rozpocznie się najnowsza edycja programu Executive Training Programme (ETP), finansowanego i zarządzanego przez Komisję Europejską, a wspieranego przez Deloitte. ETP przygotowuje do pracy oraz rozwoju biznesu na rynku japońskim lub koreańskim. Program trwa 45 tygodni, pierwszy etap odbywa się w Londynie, a pozostałe w Tokio lub Seulu. Uczestnicy mają szansę na naukę języka oraz pogłębienie wiedzy na tematkultury biznesowej regionu oraz kwestii społecznych i ekonomicznych. Cykl kończy się stażem w jednej z firm w Korei lub Japonii. W programie mogą wziąć udział zarówno mniejsze, jak i większe firmy z całej Polski. Przedsiębiorstwa zatrudniające kandydatów do programu muszą spełnić następujące wymagania: prowadzić działania eksportowe bądź inwestycyjne w Japonii albo Korei lub mieć plany ich podjęcia, posiadać europejską tożsamość oraz główną siedzibę na terenie UE, produkować towary lub usługi na terenie UE, zatrudniać min. 5 osób i mieć roczne obroty w wysokości min. 500 tys. EUR. Firma musi zobowiązać się do pokrycia części kosztów utrzymania uczestnika podczas trwania programu oraz utrzymania stosunku pracy z nim w tym czasie. Natomiast minimalne wymagania dla uczestników programu obejmują: obywatelstwo jednego z krajów członkowskich UE, zatrudnienie w firmie aplikującej o udział w programie, bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, nieuczestniczenie w poprzednich edycjach ETP, dyplom uczelni wyższej i 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub co najmniej 2 lata nauki na uczelni wyższej oraz 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Do ETP zgłaszać się można do końca maja br. Uczestnicy zostaną wybrani w czerwcu. KE może dofinansować koszt pobytu pracownika w Tokio lub Seulu w wysokości, odpowiednio 26,4 tys. EUR i 24 tys. EUR.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane