Polski "YouTube" dla lekarzy

opublikowano: 18-12-2015, 10:56

Internetowa platforma wideo MEDtube, swoisty „YouTube dla lekarzy”, stawia kolejny krok. Tym razem w stronę mobile.

Wokół MEDtube, czyli internetowej platformy edukacji i komunikacji wideo dla lekarzy, skupiona została społeczność 110 tys. specjalistów z zakresu medycyny. Użytkownikami serwisu są głównie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady, ale również Polski. MEDtube jest rodzimym projektem, rozwijanym przez lekarzy chirurgów (Michał Wszoła, Rafał Kieszek) oraz przedstawicieli biznesu. Ich celem, jak zaznacza Wojciech Dołkowski, prezes spółki MEDtube, jest bycie globalnym liderem w wideoedukacji dla profesjonalistów. 

Medycyna online:
Medycyna online:
Platforma MEDTube, zarządzana przez Wojciecha Dołkowskiego, stanowi przestrzeń dla komunikacji, wymiany wiedzy i edukacji medycznej, opartej na treściach multimedialnych.
WM

To wizja na dalszą przyszłość. Dziś firma stawia kolejny krok w rozwoju – właśnie zaprezentowała aplikację mobilną (dostępną dla systemów Android i iOS). 

Za jej pośrednictwem można nagrywać, udostępniać i przeglądać materiały wideo, np. przebieg zabiegów chirurgicznych, na bieżąco komunikować się z lekarzami z całego świata, wprowadzać zapytania lub komentować materiały opublikowane przez innych. 

Dodatkowo firma prowadzi działania e-learningowe dla lekarzy, pośredniczy w sprzedaży e-booków o tematyce medycznej i realizuje transmisje na żywo z sal operacyjnych. 

O projekcie MEDtube pisaliśmy też w artykule Operacja na podglądzie >>>

 

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane