Polskie marki u Voge'a

25-11-2015, 22:00

„Zarówno Polki, jak i Polacy mają niezwykłą cerę. Czy ta nieskazitelna skóra i różowe policzki to efekt nieskończonych zapasów bogatej w antyoksydanty kaszy? A może zawdzięczają to poradom swoich lokalnych, tradycyjnych aptek?” — zapytał amerykański portal „Vogue”, stwierdzając, że Polacy na Brooklynie (Nowy Jork) mają „niezwykle promieniste twarze”. Kto byłby bardziej wiarygodny w tej kwestii, jeśli nie przedstawicielki świata mody? Portal zapytał więc siedem polskich modelek o sekret ich urody. Julita Formella (znana z kampanii Gucciego), Maja Salamon, Magdalena Jasek, Karo Michałowska, Marcelina Sowa, Asia Piwka i Marta Dyks powiedziały, że poza recepturami na maseczki typu self-made, które najczęściej znały od własnych mam, korzystają z polskich toników, mydeł i płynów miceralnych. W ten sposób polskie modelki wypromowały rodzime marki na najsłynniejszym portalu modowym świata. Na pytanie o ich ulubione kosmetyki wymieniły produkty takich producentów, jak Ziaja, Dr Irena Eris, Tołpa, Biały Jeleń, Pat & Rub, DLA i Oceanic. Oprócz ulepszaczy urody polecały też m.in. polskie owoce i warzywa. „W Polsce smakują one lepiej niż gdziekolwiek na świecie” — powiedziała jedna z nich. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Polskie marki u Voge'a