Polsko-estoński start-up przejmuje w Niemczech

Oferująca rozwiązania do automatyzacji komunikacji Apifonica wydała miliony na przejęcie pokrewnego gracza z niemieckiego rynku i ma chrapkę na więcej.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • ile SmarTel Plus, działający pod marką Apifonica, wydał na przejęcie niemieckiej firmy
  • dlaczego zdecydował się na tę transakcję
  • jak duża jest skala biznesu SmarTel Plus
  • jakich kolejnych spółek do przejęcia i w jakiej perspektywie szuka

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ