Popyt na aplikacje lojalnościowe

12-09-2018, 22:00

Rośnie odsetek osób korzystających z mobilnych aplikacji lojalnościowych.

Obecnie używa ich 60 proc. uczestników takich programów — wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia. Zdaniem użytkowników główną ich zaletą jest brak konieczności posiadania plastikowej karty (60 proc.), otrzymywanie powiadomień o aktualnych promocjach (54 proc.) oraz możliwość sprawdzenia salda rachunku i historii transakcji (51 proc.). Natomiast najczęściej używaną funkcjonalnością aplikacji lojalnościowych jest sprawdzanie aktualnych promocji. Uczestnicy programów, którzy nie korzystają z aplikacji, jako powód najczęściej wskazują brak takiej potrzeby (58 proc.). 12 respondentów twierdzi, że tego typu programy użytkowe nie są dla nich pomocne.

W Polsce liderem pod względem liczby użytkowników korzystających z aplikacji lojalnościowej jest Klub Rossmann (31 proc.). Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje program Payback (12 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Popyt na aplikacje lojalnościowe