W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2020 r. Porsche przekazało klientom na całym świecie 53,1 tys. samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku oznacza to spadek o 5 proc. Najchętniej wybieranym modelem był cayenne — z wynikiem 18,4 tys., przed macanem — 15,5 tys. Na najnowszą odsłonę kultowego 911 zdecydowało się niemal 8,5 tys. klientów, a na pierwsze elektryczne auto od Porsche - model taycan - blisko 1,4 tys.

Największymi rynkami dla marki pozostają Chiny i USA. Dostarczono na nie 26 tys. aut (14 tys. do Chin i 12 tys. do USA).
W wyniku pandemii koronawirusa i wywołanych nią ograniczeń niemal na każdym z rynków Porsche odnotowało spadek sprzedaży. Największy - 20 proc. - w USA. W Chinach spadek wyniósł 17 proc., a w rejonie Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu — 8 proc. Jedynym rynkiem, na którym odnotowano wzrost, jest Europa. W ciągu trzech miesięcy roku do klientów ze Starego Kontynentu dostarczono blisko 16,8 tys. samochodów, aż o 20 proc. więcej niż rok temu. W Polsce nabywców znalazło 351aut. Rok wcześniej było ich 6 proc. więcej.