Postać Adam Komorowski

MIB
opublikowano: 08-01-2009, 00:00

Dyrektor Time:matters w Polsce

O rynku:

Czy 2009 rok będzie pomyślniejszy dla firm logistycznych niż 2008?

W tym roku relacje na linii klient — dostawca przejdą test. Stanie się jasne, kto jest zainteresowany partnerstwem i budowaniem rozwiązań efektywnych kosztowo i operacyjnie, a kto tylko goni za obniżką kosztów.

O firmie:

Time: matters specjalizuje się w "sytuacjach kryzysowych". Czy to oznacza, że wasze usługi mogą być lekarstwem na ciężkie czasy?

Zdecydowanie tak. Przerywany cykl produkcyjny i szybko zmieniające się życzenia klientów sprawiają, że fabryki muszą być bardziej elastyczne w walce o odbiorców niż w ubiegłym roku.

O mnie:

Co pan dostał pod choinkę?

Choć Mikołaja jeszcze nie dotknął kryzys, jeden podarek szczególnie zwrócił moją uwagę — książka "Plan lotu" Briana Tracy’ego. Bo bez planu nie osiągnie się sukcesu ani w życiu osobistym, ani zawodowym. Logistycy wiedzą to najlepiej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane