Potentat RTV docenił polskich menedżerów

Mariusz BartodziejMariusz Bartodziej
opublikowano: 2023-04-03 17:02

Polski oddział TP Vision, producenta telewizorów i sprzętu audio marki Philips, zajmie się ekspansją w Czechach i Słowacji. Lokalni menedżerowie awansowali.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • kim są polscy menedżerowie awansujący w strukturach TP Vision i jaka rola im przypadnie
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, producenta telewizorów oraz sprzętu audio – rozszerza działalność o Czechy i Słowację. Będzie odpowiadał za rozwój na tych rynkach w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Zmiana zaowocowała awansem lokalnych menedżerów.

Marcin Habzda był dotychczas dyrektorem generalnym TP Vision w Polsce, a Tomasz Miśkiewicz dyrektorem marketingu. Teraz pierwszy z nich objął funkcję dyrektora zarządzającego regionu – będzie odpowiadał m.in. za realizację strategii i działalność operacyjną – a drugi zajmie się kampaniami marketingowymi także w Czechach i Słowacji.

TP Vision opracowuje, produkuje i sprzedaje sprzęt audio Philipsa (w tym słuchawki i głośniki) globalnie, a telewizory i monitory m.in. w Europie, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie. W fabryce w Polsce, w Gorzowie Wielkopolskim, zatrudnia ok. 700 pracowników. Spółka produkcyjna TPV Displays Polska zwiększyła w 2021 r. przychody z 3,6 do 5,2 mld zł, a zysk operacyjny z 29,9 do 35,3 mln zł. TP Vision należy do TPV Technology – jednego z największych na świecie producentów monitorów i telewizorów.

W branży od lat:
W branży od lat:
Marcin Habzda spędził lata w Sharpie i Toshibie, a od 2015 r. kierował TP Vision w Polsce – teraz przejął ster także w Czechach i Słowacji. Natomiast Tomasz Miśkiewicz, który zajmie się w tych krajach marketingiem, jest związany z firmą od dekady, a wcześniej pracował m.in. w Philipsie.
materiały prasowe