Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, producenta telewizorów oraz sprzętu audio – rozszerza działalność o Czechy i Słowację. Będzie odpowiadał za rozwój na tych rynkach w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Zmiana zaowocowała awansem lokalnych menedżerów.
Marcin Habzda był dotychczas dyrektorem generalnym TP Vision w Polsce, a Tomasz Miśkiewicz dyrektorem marketingu. Teraz pierwszy z nich objął funkcję dyrektora zarządzającego regionu – będzie odpowiadał m.in. za realizację strategii i działalność operacyjną – a drugi zajmie się kampaniami marketingowymi także w Czechach i Słowacji.
TP Vision opracowuje, produkuje i sprzedaje sprzęt audio Philipsa (w tym słuchawki i głośniki) globalnie, a telewizory i monitory m.in. w Europie, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie. W fabryce w Polsce, w Gorzowie Wielkopolskim, zatrudnia ok. 700 pracowników. Spółka produkcyjna TPV Displays Polska zwiększyła w 2021 r. przychody z 3,6 do 5,2 mld zł, a zysk operacyjny z 29,9 do 35,3 mln zł. TP Vision należy do TPV Technology – jednego z największych na świecie producentów monitorów i telewizorów.
