KRYSTIAN BESTRY
dyrektor zarządzający Infosys BPO Europe
Centrum finansowe Atlas Copco w Pradze to już trzecie centrum Infosys BPO w Europie, które będzie zarządzane z Łodzi. Dlatego do naszego łódzkiego oddziału chcemy przyjąć około 50 osób. Poszukujemy kandydatów z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w księgowości i znajomością języków obcych. Oprócz angielskiego, który jest naszym językiem korporacyjnym, trzeba znać także bardzo dobrze niemiecki, francuski, hiszpański lub któryś z języków niszowych, np. czeski. Każdy dodatkowy język zdecydowanie działa na korzyść kandydata. Szczególną uwagę zwracamy na osoby, które mają doświadczenie w pracy w centrach usług biznesowych. Praktyczna wiedza na temat specyfiki pracy i standardów w sektorze nowoczesnych usług na pewno będzie atutem.
Szukamy także specjalistów, którzy oprócz kompetencji twardych mają rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, orientację na klienta i wyniki oraz zdolności autoprezentacyjne. Praca w centrum usług biznesowych to możliwość szybkiej kariery i rozwoju w międzynarodowym środowisku, przede wszystkim poprzez różne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne czy pracę w multikulturowych grupach projektowych. Pracownicy otrzymują również bogaty pakiet socjalny. Tylko w tym roku nasze centrum zatrudniło 300 osób, a do końca przyszłego roku planujemy zwiększyć zatrudnienie do 1500 pracowników. Tym samym stajemy się jednym z największych centrów outsourcingu procesów biznesowych w Polsce, a razem z dwoma czeskimi centrami – w Pradze i Brnie – również jedną z największych spółek z sektora nowoczesnych usług biznesowych w tej części Europy.