Powstał raport Instytutu Zarządzania

Małgorzata Zgutka
20-12-2001, 00:00

Ukazała się pierwsza edycja przygotowanego przez Instytut Zarządzania raportu „Rynek Komunikacji Marketingowej”. Jego autorzy chcieli ułatwić zadanie firmom, które przygotowują się do przetargu reklamowego i zastanawiają się, z kim rozpocząć współpracę. W raporcie znajduje się zestawienie i opis 140 podmiotów — agencji full service, domów mediowych, agencji PR i interaktywnych oraz firm marketingu bezpośredniego.

— Zorientowanie się w sytuacji na rynku usług marketingowych przy dużej liczbie firm na nim działających jest skomplikowane. Nasze zestawienie nie zawiera oferty całego rynku. Jednak do zamieszczenia swoich danych w raporcie postaraliśmy się przekonać i zaprosić jak największą liczbę firm z branży — wyjaśnia Aleksandra Zgraja, dyrektor działu członkowskiego w Instytucie Zarządzania.

Oprócz opisu poszczególnych firm, czytelnicy raportu będą mogli zapoznać się ze słownikiem pojęć marketingowych, co ułatwi im lepsze zrozumienie rynku reklamowego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Powstał raport Instytutu Zarządzania