Pozycjonowania można się nauczyć

Małgorzata Zgutka
02-11-2000, 00:00

Pozycjonowania można się nauczyć

Pracownicy działu marketingu, promocji oraz account menedżerowie z agencji reklamowych i Public Relations będą mogli wziąć udział w planowanej na 16 listopada w Warszawie konferencji, której głównym tematem będzie pozycjonowanie. Prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytanie, czym jest właściwe pozycjonowanie. Opowiedzą również, co kryje się pod nazwą marka, jaki jest cykl jej życia i jak podtrzymuje się jej wartość. Dokładnie omówione zostaną też metody pielęgnacji brandów i najczęściej popełniane błędy. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jakie znaczenie mają części składowe marki — nazwa, logo, opakowanie. Podczas szkolenia zostanie powiedziane jak odpowiednio zaatakować konkurencję, jak przebić się w gąszczu podobnie komunikujących się marek. Prelegenci postarają się też wytłumaczyć, dlaczego adaptacja jest gorsza niż oryginał. MAZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Pozycjonowania można się nauczyć