Carrefour Polska po raz piąty nagrodził swoich dostawców marki własnej za działania na rzecz ochrony klimatu.
Odbyło się to w ramach opracowanego przez firmę programu Autodiagnostyk. Wyróżnienia odebrało pięć firm. Głównym laureatem zostało przedsiębiorstwo Sądecki Bartnik, które produkuje pod marką Carrefour miody i produkty pszczele. Jury doceniło prowadzony przez tę firmę projekt „Pomóżmy pszczołom — pszczoły pomogą nam”, którego celem jest m.in. ochrona pszczół i walka z pestycydami. Nagrodą dla zwycięzcy jest miesięczna kampania reklamowa jego produktów w sieci hipermarketów Carrefour. Poza tym Sądecki Bartnik będzie przedstawicielem Carrefour Polska podczas spotkania laureatów kampanii Autodiagnostyk z całego świata, które odbędzie się w listopadzie we Francji. W ramach programu Autodiagnostyk Carrefour Polska podejmuje działania mające na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród 250 dostawców produktów marki własnej. Program wystartował w 2005 r. i jest sukcesywnie rozszerzany na kolejne kraje. © Ⓟ