Koncern Pepsi Co. w USA i muzyczna firma Sony Music Entertainment zawarły kontrakt, zgodnie z którym będą wzajemnie promować swoje marki. Ma to im pomóc w zwiększeniu sprzedaży.
Pepsi Co. będzie sponsorem koncertów gwiazd zrzeszonych w Sony Music Entertainment. W zamian obok napojów Pepsi w amerykańskich marketach, restauracjach i na stacjach benzynowych pojawią się płyty artystów z Sony. Część globalnej kampanii reklamowej Pepsi, której początek przewidziano na lato 2003 roku, będą stanowić radiowe i telewizyjne spoty z udziałem piosenkarzy z Sony Music Entertainment. Z kolei na produktach Pepsi znajdą się zdjęcia gwiazd muzyki. Choć amerykański producent napojów niejednokrotnie już współpracował z artystami, ten kontrakt jest pierwszym, w którym żadna ze stron nie ponosi dodatkowych kosztów. Koncern liczy, że akcja zakończy się podobnym sukcesem, jak wcześniejsze reklamy z udziałem np. Britney Spears i Michaela Jacksona.
PRESSERWIS