Prokom Internet kupił Stopklatkę

Mariusz Zielke
12-04-2000, 00:00

Prokom Internet kupił Stopklatkę Prokom Internet kupił 80 proc. udziałów w firmie Stopklatka, prowadzącej rozbudowany serwis filmowy w sieci. Stopklatka należy do najlepszych polskich vortali poświęconych tematyce filmowej i telewizyjnej. Prokom Internet kupił 80 proc. udziałów w firmie. Pozostałe 20 proc. zachowali twórcy serwisu. Uzyskane fundusze firma przeznaczy na modernizację infrastruktury. Wkrótce chce zaoferować klientom usługi e-commerce.— Zmiany będą dotyczyć technologii oraz zawartości serwisu — mówi Adam Bortnik, prezes zarządu Stopklatki.Wejście do Prokom Internet ułatwi spółce współpracę z innymi członkami...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Prokom Internet kupił Stopklatkę