Prokom Internet kupił Stopklatkę
Prokom Internet kupił 80 proc. udziałów w firmie Stopklatka, prowadzącej rozbudowany serwis filmowy w sieci.
Stopklatka należy do najlepszych polskich vortali poświęconych tematyce filmowej i telewizyjnej. Prokom Internet kupił 80 proc. udziałów w firmie. Pozostałe 20 proc. zachowali twórcy serwisu. Uzyskane fundusze firma przeznaczy na modernizację infrastruktury. Wkrótce chce zaoferować klientom usługi e-commerce.
— Zmiany będą dotyczyć technologii oraz zawartości serwisu — mówi Adam Bortnik, prezes zarządu Stopklatki.
Wejście do Prokom Internet ułatwi spółce współpracę z innymi członkami grupy — spółką reklamową Prokomu Internet i CR Media oraz portalem Wirtualna Polska. Nie oznacza to jednak, że Stopklatka stanie się częścią WP.
— Trudno określić przyszłe powiązania między WP a vortalem. Na pewno będziemy starali się integrować oba przedsięwzięcia — mówi Jacek Duch, prezes Prokomu Internet.
— Umowa jeszcze niczego nie przesądza. WP ma swój serwis filmowy i nie musi z niego rezygnować. Stopklatka prowadzi negocjacje z kilkoma portalami na temat współpracy. Pozostanie jednak samodzielnym serwisem — zaznacza Adam Bortnik.
Zanim Stopklatka przyjęła ofertę Prokomu, negocjowała z kilkoma inwestorami, m.in.Web Marketing, Mother Ship oraz AGS New Media.