Gdańska spółka odzieżowa LPP utrzymuje wysoką dynamikę wyników. W pierwszym kwartale 2002 r. przychody notowanej na GPW firmy wyniosły blisko 51 mln zł, co oznacza wzrost o 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
— Największy, 35-proc., udział w przychodach ma sprzedaż poprzez sieć salonów firmowych Reserved, która w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami ubiegłego roku wzrosła o 300 proc. — mówi Marek Piechocki, prezes LPP.
Strategia na lata 2002-05 zakłada zwiększenie liczby własnych salonów z 24 do 100. Inwestycje w tym roku mają wynieść 25 mln zł. Firma koncentruje się na projektowaniu i dystrybucji odzieży, która produkowana jest w Chinach.
Niska płynność akcji i rosnące zainteresowanie inwestorów finansowych skłoniły władze LPP do podjęcia decyzji o podziale akcji. W tym roku dojdzie do splitu walorów w stosunku 1:2.
— Nie wykluczamy również kolejnej emisji, jednak nie w tym roku — dodaje prezes.