Przychody LPP wzrosły o 40 proc.

Sebastian Gawłowski
opublikowano: 2002-04-12 00:00

Gdańska spółka odzieżowa LPP utrzymuje wysoką dynamikę wyników. W pierwszym kwartale 2002 r. przychody notowanej na GPW firmy wyniosły blisko 51 mln zł, co oznacza wzrost o 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

— Największy, 35-proc., udział w przychodach ma sprzedaż poprzez sieć salonów firmowych Reserved, która w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami ubiegłego roku wzrosła o 300 proc. — mówi Marek Piechocki, prezes LPP.

Strategia na lata 2002-05 zakłada zwiększenie liczby własnych salonów z 24 do 100. Inwestycje w tym roku mają wynieść 25 mln zł. Firma koncentruje się na projektowaniu i dystrybucji odzieży, która produkowana jest w Chinach.

Niska płynność akcji i rosnące zainteresowanie inwestorów finansowych skłoniły władze LPP do podjęcia decyzji o podziale akcji. W tym roku dojdzie do splitu walorów w stosunku 1:2.

— Nie wykluczamy również kolejnej emisji, jednak nie w tym roku — dodaje prezes.