Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,7 proc. w lutym

ISBNews
opublikowano: 04-03-2016, 11:34

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez grupę kapitałową Vistula Group wyniosły ok. 39,1 mln zł w lutym br. i były wyższe o ok. 15,7% r/r, podała spółka.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 18,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 18,7%, podano w komunikacie. W okresie styczeń-luty przychody wyniosły 42,4 mln zł i były wyższe o ok. 17,8% r/r.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły w lutym ok. 18 mln zł i były wyższe o ok. 15,8% w skali roku. W okresie styczeń-luty przychody wyniosły 32,5 mln zł i były wyższe o ok. 21,5% r/r.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,7 proc. w lutym