Puls Przedsiębiorcy – 21 sierpnia 2006

(Tadeusz Stasiuk)
21-08-2006, 08:11

Konsultanta telefonicznego trzeba dobrze przygotować, by nie odprawił klienta z kwitkiem, ale rzeczowo poinformował lub skierował do właściwej osoby. Telefoniczna obsługa klienta to szybki i tani sposób komunikacji z klientem — udzielania mu informacji, przyjmowania reklamacji, rozpatrywania uwag i próśb.

Konsultanta telefonicznego trzeba dobrze przygotować, by nie odprawił klienta z kwitkiem, ale rzeczowo poinformował lub skierował do właściwej osoby. Telefoniczna obsługa klienta to szybki i tani sposób komunikacji z klientem — udzielania mu informacji, przyjmowania reklamacji, rozpatrywania uwag i próśb. Coraz niższe ceny usług call center sprawiają zaś, że są one teraz dostępne także dla mniejszych firm. Więcej w dzisiejszym „Przedsiębiorcy” dodatku „PB” oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 21 sierpnia 2006