Radia regionalne tracą reklamy

Krzysztof Maciejewski
20-03-2000, 00:00
Radia regionalne tracą reklamyPrzedstawiciele regionalnych stacji, zgrupowani w Konwencie Komercyjnych Stacji Radiowych, skarżą się na instytuty badawcze. Radiowcy uważają, że sondaże dotyczące polskiego rynku radiowego nie są obiektywne. Ich zdaniem, badania przeprowadzane przez OBOP i SMG/KRC przestały być w tym roku reprezentatywne, przez co pozycja stacji ogólnopolskich została wyolbrzymiona. Członkowie konwentu uważają, że mniejsze radiostacje straciły przez to wielu reklamodawców. KM...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Radia regionalne tracą reklamy