Firma przedstawiła rankingi marek mediowych na podstawie trzech cech: inteligentna, arogancka i odpowiedzialna społecznie. W kategorii Inteligentne medium na pierwszym miejscu znalazł się TVN, drugi był serwis internetowy Google, a trzecia ”Rzeczpospolita”. Dalej uplasowały się: ”Gazeta Prawna”, ”Gazeta Wyborcza”, ”National Geographic”, ”Newsweek”, Wikipedia, Radio Zet i RMF FM.
TVN był też pierwszy wśród mediów odpowiedzialnych społecznie, przed TVP 3 i miesięcznikiem ”Mamo, to ja”. W pierwszej dziesiątce w tej kategorii znalazły się jeszcze: tygodnik ”Przyjaciółka”, TVP 1, ”Gazeta Wyborcza”, TVP 2, Program I Polskiego Radia, Radio Maryja i RMF FM.
Natomiast w kategorii Aroganckie medium pierwsze miejsce przypadło Radiu Maryja, drugie - TV Trwam, a trzecie - dziennikowi ”Fakt”. Do pierwszej dziesiątki weszły też: miesięcznik ”Playboy”, ”Super Express”, ”Gazeta Wyborcza”, miesięcznik ”Reader’s Digest Przegląd”, tygodnik ”Życie na Gorąco”, ”Dziennik” i miesięcznik ”Cosmopolitan”.
Badaniem objęto 99 marek mediowych i przeprowadzono je pod koniec ub.r. na ogólnopolskiej grupie 3026 dorosłych Polaków w wieku 18-69 lat.
Zdaniem Michała Gubery, brand coach z BAV Consulting, na uwagę zasługuje to, że w pierwszej dziesiątce mediów inteligentnych obok tradycyjnych mediów opiniotwórczych znalazły się interaktywne - Google i tworzona przez internautów Wikipedia.