Reklama puchnie w komórkach

2,3 - tyle razy wyższe są wydatki na reklamę telewizyjną niż internetową w Polsce.

Przez pierwsze półrocze tego roku na rynek reklamy napłynęło dodatkowe 103 mln zł (netto). To oznacza wzrost o 2,8 proc. r/r. Jak wynika z badań Starcom Mediavest Group, rynek napędzają głównie reklamodawcy z sektorów handel, farmacja oraz FMCG. Eksperci szacują, że na koniec roku realny jest wzrost rynku reklamy nawet o 3,3 proc. Wpływ na to ma dynamiczny wzrost cyfrowych form promocji: reklama video online oraz reklama mobilna przyciągnęły aż odpowiednio o 28 i 45 proc. wyższe budżety niż przed rokiem. W tym segmencie promocji brylowały cztery sektory reklamodawców. To producenci elektroniki, żywności, korporacje finansowe oraz operatorzy telekomunikacyjni. Pozytywnym zaskoczeniem jest wysoki wzrost wydatków w stacjach radiowych — o niemal 8 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Reklama puchnie w komórkach