Reklama skłóciła WaWę i Radio Kolor
Radio WaWa i Radio Kolor ruszyły z dwiema prawie identycznymi kampaniami reklamowymi. Obie stację promują się na billboardach jako rozgłośnie nadające muzykę lat 80. i 90. W efekcie WaWa wystosowała list do stołecznego konkurenta, w którym domaga się zaprzestania stosowania spornego sloganu. Poinformowała o tym fakcie również Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
— Format radia grającego taką muzykę promowaliśmy już w 1997 roku. W marcu 2001 roku, kiedy planowaliśmy obecną kampanię, zarejestrowaliśmy nasz slogan w Urzędzie Patentowym — informuje Wojciech Reszczyński, prezes spółki WaWa.
— Muzykę o takim charakterze gramy od dawna i nie widzę powodu, dla którego nie powinniśmy używać naszego sloganu. Nie mamy do WaWy pretensji — twierdzi Kazimierz Piekarz, dyrektor generalny Radia Kolor.
Wojciech Reszczyński nie podał dokładnej daty rozpoczęcia promocji swojej stacji. Kampania WaWy ma budżet 2,5 mln zł, a Radio Kolor wydało na nią 800 tys. zł.
Wojciech Reszyński przyznał, że odbiorcy odbierają oba slogany jako to samo hasło.
— Z pewnością ponieśliśmy straty. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji o skierowaniu sprawy na drogę sądową. Liczymy na polubowne zakończenie sprawy — podsumowuje Wojciech Reszczyński.